Hello There, Guest! Login or Register

Moppen
Een paar komt een 3-sterren restaurant binnen.
De ober vraagt wat ze willen drinken.

Zegt de vrouw: 'Voor mij rosé champagne'.
De ober vraagt: 'En voor meneer'?
Zegt de vrouw: 'Een glas plat water'.

De ober blijft discreet en brengt het gevraagde.
Even later komt hij vragen of ze hun keuze hebben gemaakt.

'Jazeker' zegt de vrouw:
'Als voorgerecht neem ik foie gras, dan een halve kreeft, dan canard à l'orange en als nagerecht kaas en een aardbeientaartje.
En om te drinken mag je me een halve fles Petrus van 1989 geven'.

' En voor meneer'? vraagt de ober.

Zegt de vrouw opnieuw:
' Voor meneer enkele blaadjes sla als voorgerecht, dan gekookte wortelen en als nagerecht een ijsje op basis van rauwe worteltjes en om te drinken een glas groentesap'.

De ober ietwat gegeneerd zegt: 'Meneer is zeker op dieet'?

Waarop de vrouw antwoordt:

Nee, maar zolang meneer overal gaat neuken  als een  konijn,
zal meneer ook eten  als  een  konijn.
Reply
Haha, nice one, estroe :+

'Jantje ligt in bed en hoort een vreemd geluid. Het geluid komt uit de kamer van zijn moeder, die reeds twee jaar weduwe is. Hij loopt stilletjes naar de slaapkamerdeur en loert door het sleutelgat. Jantje ziet zijn moeder naakt op het bed liggen. Ze zwaait hevig met haar armen en roept: 'Ik wil een man, ik wil een man...'
Dat gaat zo verschillende nachten door.
Op zekere nacht echter is het geluid totaal anders.
Jantje besluit weer eens te gaan kijken. Ditmaal ziet hij zijn moeder naakt op het bed liggen samen met een naakte man. Verschrikt loopt Jantje naar zijn kamer.
Hij gooit de deur dicht, trekt zijn pyama uit, gaat naakt op zijn bed liggen, zwaait hevig met zijn armen en roept: 'Ik wil een fiets, ik wil een fiets...'

(www.1001moppen.be)
Reply
lol
Reply
_O- Estroe  _O-
Reply
De waarheid volgens Geertje:

[Image: ?attid=0.1&disp=emb&view=att&th=1191e168e83aa106]

@Twilight: Probeer is via de link: http://mail.google.com/mail/?attid=0.1&d...68e83aa106
Reply
pic doet het niet :+
Reply
lol
Reply
Leuk verzonne estroe XDXDXD  :P :D :D :D :D :D _O- _O-
Reply
De juffrouw van de eerste klas had problemen met één van haar leerlingen.

De juf vroeg hem :" Pietje , wat is jouw probleem?"

Pietje antwoordde" Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".

De juffrouw vond dat een moeilijke kwestie en zij sprak daarover met de directeur.

Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moest wachten legde de juffrouw het probleem aan hem uit.

"Laat hem maar binnenkomen ,dan zal ik hem even persoonlijk testen " zei de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas"

De juffrouw ging hiermee akkoord en Pietje mocht binnenkomen,en hem werd duidelijk gemaakt wat de bedoeling van die test was.

De directeur:'" hoeveel is 3 x 3"? Pietje ;" 9"
Directeur;Hoeveel is 6 x 6 ? Pietje; "36"
En zo beantwoorde Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoorde te weten.

De directeur keek de juffrouw aan en zei' Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan"

Maar de juffrouw twijfelde nog steeds en vroeg of ze òòk nog een paar vragen mocht stellen.

De directeur ging hiermee akkoord en de juffrouw stelde haar eerste vraag;

Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"

Pietje;"benen"

De Juffrouw;"Wat heb jij in je broek en ik niet?"

Pietje; "zakken"

De Juffrouw:" wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?"

Pietje: "een Kokosnoot"

Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.

De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt er zacht en slap uit?"

Pietje;"kauwgum"

De Juffrouw; " wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"

Pietje;" een hand geven"

De Juffrouw:" noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"

Pietje;"Firetruck"

De directeur zuchtte heel diep en zei

" Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout".
Reply
whaaa estroe die is wel cool  _O-

1. ok, ik was laatst in belgie en ik zag een man een gleuf spaaien en 2 meter erachter een andere man de gleuf al dicht gooien ik vroeg maar even wat ze aan het doen waren

als antwoord: draadloos internet aanleggen  _O-

2. Staat een man op de bus te wachten......

Komt de chauffeur er aan en die zegt: kom daar eens heel snel vanaf, dat is veel te gevaarlijk

3. Waarom spaart een blondje kapotte lampen?

om een donkere kamer te maken

4. Zitten een vent en een vrouw in een erg duur en chique restaurant te eten. Knip die vent naar de ober om hem naar de tafel te roepen. Daarop vraagt de ober wat ie voor meneer en mevouw kan betekenen. Ja, zegt die vent, ik heb nou net m'n soep uit en voor dat de erpel komme, moet ik eigenlijk nog ne keer ferm schijten. Waar kan dat hier?
Nou, zegt de ober, meneer, u staat op, loopt langs de garderobe af en daar ziet u twee deuren. Op die linkse staat HEREN. Daar trekt u zich niks van aan, ga daar gewoon naar binnen en zoek daar maar een leuk zitje.

5.Wat is het verschil tussen een gitaar en een viool?

In een gitaar past meer zand.
Reply