(08-31-2009, 09:20 PM)Peter link Wrote: tekst
Ik voel mij bij deze welzeker aangesproken, wetende dat ik de afgelopen tijden nauwelijks dingen voor LVP heb gedaan, of actief heb meegedacht c.q. gediscussieerd over voorstellen en ideeen.
Ook weet ik dat ik niet de enige ben op wie dat betrekking heeft. De enigen waarvan ik weet dat ze actief bezig zijn met allerlei dingen omtrent LVP zijn Peter, Richard, Sander en Badeend.
Daar staat echter tegenover dat ik mij meer dan eens heb geergerd danwel verwonderd over de achterkamertjespolitiek die ik hier af en toe nog eens bespeur en ook over jouw gedrag, Peter.
Tijdens ons gesprekje, die begon met de nogal vreemde vraag of ik ambities heb om eigenaar van LVP te worden, heb ik duidelijk te kennen gegeven LVP een leuke community te vinden, het LVPv2 idee (met estroe als nieuwe eigenaar) wel te zien zitten en zeker bereid te zijn om, waar mogelijk, mee te helpen bij de realisatie.
Ik word dan vervolgens in een irc kanaal geinvite die waarschijnlijk al langere tijd bestond en meerdere gesprekken zijn gevoerd en besluiten zijn genomen zonder dat ik of de rest van het management daarvan in kennis is gesteld. Slechts mondjesmaat wordt iedereen een beetje gepeild en geinvite. Waarom kon dit niet gewoon openbaar in het management kanaal worden besproken?
Eenmaal binnen kreeg ik een aantal dingen te zien, waaronder een nieuwe website, een filmpje en een document met een korte uiteenzetting over de toekomst van LVP. Maar als ik dan vervolgens, zowel in het kanaal als in pm vraag waar ik concreet bij zou kunnen helpen blijft het stil. Ik heb er zowel in het kanaal alsook via pm nooit een antwoord op gekregen. Alsof je mij op dat moment gewoon negeerde. Zulke dingen vind ik dan heel vreemd...
Als je mij gewoon had geantwoord, had uitgelegd wat er nog allemaal moet gebeuren en concreet met mij had besproken welke dingen ik zou kunnen doen, was ik zeker bereid geweest om hier volledig aan mee te werken. Ik hou echter van duidelijkheid en niet van de manier waarop het een beetje ging: "Nou, dit is dus LVP2. Lees maar even, bekijk het en zie maar wat je doet. Doei."
Quote:Is het dan echt teveel gevraagd om af en toe even een inhoudelijke reactie of suggestie te geven?
Waarop kan ik mijn reactie op geven dan? Waarover kan ik suggesties doen? Ik heb nu welgeteld 1 LVPv2 topic op het hele forum kunnen vinden. Persoonlijk gevraagd werd mij nog nooit iets. En ook zit ik niet 24/7 op irc te kijken wanneer er eens iets gevraagd word in een channel.
Ik ben idd geen enorm initiatiefrijk persoon, maar meestal afwachtend en reactief. Dat is een iets mindere eigenschap, maar staat niet gelijk aan luiheid of desinteresse. Ik heb wat stimulatie nodig om ergens mee aan het werk te gaan.
Ondanks dat ik het met ingang van deze week weer behoorlijk druk heb gekregen en nog ga krijgen, zal ik vanavond/morgen eens kijken of het mij lukt een dergelijk door jou aangesproken discussiegroepje op te starten en ideeen, suggesties en to-do's wat meer bij elkaar te brengen.
Laat ik als laatste nog even zeggen dat ik absoluut waardering heb voor alle dingen die jij voor LVP maakt, doet en hebt gedaan. Zonder jouw diepgaande kennis, vele werk en daaruit vloeiende mooie dingen was LVP niet het LVP geworden wat het nu is. Bedankt daarvoor.