Hello There, Guest! Login or Register

Moppen
(04-09-2009, 08:03 PM)Master link Wrote: haha, Belgen zijn gewoon stom!  :+
[Image: docs_nederlanders_te_dik.gif]
Reply
ik heb ook nog een leuke mop :+ het is oud maar leuk XD, ok, komtie.

Er zit een naakt meisje op de schommel. komt er een man aan die zegt, hier heb je 50 cent om een onderbroek te kopen. Het meisje gaat met het geld weer naar haar moeder. haar moeder zegt, zo, met naakt op de schommel zitten verdien je nog geld ook! Haar moeder gaat ook naakt op de schommel zitten. diezelfde man komt weer langs en zegt, hier heb je 1 euro om een scheermes te kopen!
Reply
Lol speed :+

Een arts heeft een afspraak bij de psychiater, hij gaat bij de psychiater op de bank liggen en zegt: Ik heb echt een heel erg groot geheim, ik weet niet of ik er wel over moet praten. Die psychiater: nou dat maakt niet uit, u kunt met mij over alles praten wat u dwars zit. Arts: Echt? want het is niet zomaar iets. Psychiater: Nee echt, het blijft voor altijd tussen ons. Hierop vertelt de arts wat het dwars zit: Ik heb namelijk seks met mijn patiënten, zegt hij. Waarop de psychiater begint te grinniken en zegt: Dat is toch niet raar, dat hebben we allemaal, ik ook. Waarop de arts zegt: nee dat klopt, normaal is dat niet zo vreemd. Maar ik ben dierenarts.
Reply
Quote:Solid_Rock link=topic=6315.msg199034#msg199034 date=1239349646]
Lol speed :+

Een arts heeft een afspraak bij de psychiater, hij gaat bij de psychiater op de bank liggen en zegt: Ik heb echt een heel erg groot geheim, ik weet niet of ik er wel over moet praten. Die psychiater: nou dat maakt niet uit, u kunt met mij over alles praten wat u dwars zit. Arts: Echt? want het is niet zomaar iets. Psychiater: Nee echt, het blijft voor altijd tussen ons. Hierop vertelt de arts wat het dwars zit: Ik heb namelijk seks met mijn patiënten, zegt hij. Waarop de psychiater begint te grinniken en zegt: Dat is toch niet raar, dat hebben we allemaal, ik ook. Waarop de arts zegt: nee dat klopt, normaal is dat niet zo vreemd. Maar ik ben dierenarts.
bah  :P
Reply
(04-09-2009, 11:01 PM)Exquiza link Wrote: [Image: docs_nederlanders_te_dik.gif]
[Image: Belgium_woman.jpg]

HOTT
Reply
zonder dat hoofd vind ik ut maar een vent
Reply
Quote:Greyfox link=topic=6315.msg199144#msg199144 date=1239368931]
[Image: Belgium_woman.jpg]

HOTT
Ok je hebt me
Reply
(04-10-2009, 02:49 PM)GiLLi link Wrote: zonder dat hoofd vind ik ut maar een vent

ja weinig bijzonders.
Niet iets om over naar huis te schrijven.

Als je dit leest en je leest het nu nog steeds dan heb je het onderhand wel gelezen.
Reply
(04-09-2009, 11:01 PM)Exquiza link Wrote: [Image: docs_nederlanders_te_dik.gif]

Dus? Daar zit ik niet bij hoor  _O-
Reply
[Image: fatkidl.jpg]

ik ook niet
Reply