Hello There, Guest! Login or Register

Scooter gezocht!
ik zat dit topic te lezen en vind het grappig :P
Reply
(01-14-2009, 08:29 PM)Barry link Wrote: Maka, Jah dus? ik wil een SCOOTER klaar :) En ik achteorp dan kan je ergens beet pakken die rondo's :P als je een meisje achterop neemt pakt ze altijd je middel vast nou bij een meisje met grote rondo's pak je die beet  :+
(01-14-2009, 08:30 PM)speedruntrainer link Wrote: LOL

Says it all.

Jaja, NL.
Reply
(01-14-2009, 08:29 PM)Barry link Wrote: Maka, Jah dus? ik wil een SCOOTER klaar :) En ik achteorp dan kan je ergens beet pakken die rondo's :P als je een meisje achterop neemt pakt ze altijd je middel vast nou bij een meisje met grote rondo's pak je die beet  :+

Barry, vind je een hele aardige gozer, mar dit moet ik ff kwijt :)
1. 'ALS' je je certificaat haalt.
2. eerst een meisje vinden die achterop gaat bij jou ^^
3. leer eerst rijden zonder iemand achterop anders ga je meteen de 1e keer op je bek xD
4.
(01-14-2009, 08:23 PM)Twilight link Wrote: een auto heeft een achterbank.
= owned
5. je hebt helemaal geen scooter nodig je ga maar fietse naar school.
6. kope is niet moeilijk, blijven rijden wel, ga jij ff 100 euro ophoeste iedere keer dat je cilinder dood is? :+
7. Hier in Nederland zijn 'Rondo's' kleine koekjes met chocolade erop. Wij noemen die dingen die jij bedoelt gewoon tieten.
8. De 7 punten hierboven zijn compleet waardeloos omdat ik weet dat je er toch wel een koopt :D

Succes ermee, en gegroet. En blijf heel :)

Dafydd Wouters A.K.A. OmfgUrANoob
Reply
By the wayz, mag je niet pas van je 18de iemand achterop mee laten rijden? :+
Reply
(01-15-2009, 11:08 AM)EvilGate link Wrote: By the wayz, mag je niet pas van je 18de iemand achterop mee laten rijden? :+

Nee hoor, als je je certificaat maar hebt
Reply
Yamaha aerox

2e hands af te raden... Nooit gehoord dat yamaha aerox worden gebruikt om op te voeren?  :+
Reply
(01-15-2009, 02:05 PM)Master link Wrote: Yamaha aerox

2e hands af te raden... Nooit gehoord dat yamaha aerox worden gebruikt om op te voeren?  :+

Dat maakt toch niks uit?  :+
Reply
jawel...
Dat betekend dat je een scooter koopt die al helemaal fokt op is.
Daar gaan ook eerder dingen kapot aan.
De mensen die hem weg doen zijn het vaak beu dat ie zo vaak stuk is.
Je kunt er beter een kopen die origioneel is dan weet je tenminste zeker dat ie het ook langer dan een week doet :P]

Succes ;)
Reply
Ik wil HEEL graag een: Yamaha Aerox, maar als ik die nieuw moet kopen kost het me 2400 Euro en zoveel centjes heb ik niet, Dus ik ga denk toch maar voor een 2de hands  :+
Reply
origineel kan ook 2e hands zijn hoor Barry :+
Reply