Hello There, Guest! Login or Register

Ruzie met de taxi
Soms ben je wat ver van huis en dan wil je graag naar huis. Wat doe je dan? juist je roept de taxi.

Maar soms valt dat wat tegen, ze zijn duur :/

[Image: sa-mp-035.png]

"slechts" $3.999.400 om thuis te komen. Dus ga ik eerst een stukje lopen om wat dichter bij huis te komen. Gelukkig komt net BiG_T[NL] net even langs-teleporteren dus ik heb wel wat te kletsen onderweg. Na 15 minuten is BiG_T[NL] niet meer geinteresseerd in mijn verhaal over het opvangtehuis voor weggelopen huismijt met het downsyndroom en vertrekt per teleport weer naar betere omstandigheden. Daar mijn teleport stuq is (FiXeR heeft hem 3 dagen geleend) loop ik weer helemaal alleen, en ik ben echt verdwaald :( na een paar uur nog maar eens proberen een taxi te krijgen.

[Image: sa-mp-036.png]

Helaas, ik ben nog 2.019.945 Km verder van huis geraakt :'( ik moet nu zelfs $407.988.400 betalen, en ik kan maar $1.000.000 lenen van de bank :'(

Na zielig en alleen nog een paar uur rond te dwalen ben ik echt wanhopig, ik kon gelukkig meeliften met Rico[NL] in een infernus. Hij reed heeeel snel.... onderweg vertelde hij iets over zijn vriend Bennie Sorbeit die zijn auto "ge-tuned" had. De vraag was alleen: gaan we ook de goede kant op? Na 4 uur rijden was hij me zat en werd ik uit de auto gesmeten omdat ik hem niet Oraal wou bevredigen. Daar stond ik dan weer.... moederziel alleen...
[Image: sa-mp-037.png]
3.039.942 Km van huis.. Hoe zou dit eindigen??

Gelukkig kwam ik een paar uur later FiXeR tegen (niet verder vertellen hoor, maar FiXeR maakt alles STUQ), dus ik vraag hem of hij even de taxi wil bellen voor mij omdat mijn "beltegoed op is" (hihi, ik heb helemaal geen beltegoed maar een abbonement de sukkel). Natuurlijk zegt FiXeR en hij belt liev voor mij de taxi op.
Ik weet niet hoe hij het deed maar het duurde nog geen 5 minuten en de taxi stond voor onze neus, samen met FiXeR stap ik in en wat denk je??? DE TELLER LOOPT ACHTERUIT  :+

[Image: sa-mp-038.png]

en na het uitstappen bij het schip betaalt de chauffeur mij netjes $1.891.664.380.
Dus helemaal blij sta ik mij nog te verkneuteren op het schip komt Peter van de belastingdienst voorbij :'( "Mijnheer Diekun" wilt u even betalen??
[Image: sa-mp-039.png]
$549.449.945 tax.. en dit geld had ik beloofd aan het blindegeleiden-aapjes-instituut in los santos. Die hebben dus mooi pech :P

Een tweede poging om het taxibedrijf lukte wel, alleen nuwani vond mij toen niet meer zo lief :/

Quote:(15:00:09) (+Nuwani) *** Deaken has taken a taxi to the Pirate Ship.
(15:00:09) (+Nuwini) *** Large money increase: Deaken (ID:9) from $450553054 to $1945389534 (+$1494836480)
(15:00:09) (+Nuwani) *** Deaken (ID:9) banned for increase > 1.000.000.

Nu zit ik met de gebakken peren, en Rico is boos op mij :/

Quote:(15:06:44) (~Rico) Cheater!

Ik ga maar eens proberen mij te unbannen.

groetjes,

Deaken [Image: bye.gif]
LOL!!  8)7
Gewldig topic _O-
Beste Deaken,

Geldbedragen van een paar miljoen is eenmaal verdacht.
Ik heb met de belasting er overgehad, en ze hebben inderdaad veel geld van je in beslag genomen.
Maar tevens is dit een melding richting de Justitie van 'zwart geld'.
Kortom: De gevolgen zijn niet te overzien.

Mvg, Rico
(01-10-2007, 03:43 PM)Rico link Wrote:Beste Deaken,

Geldbedragen van een paar miljoen is eenmaal verdacht.
Ik heb met de belasting er overgehad, en ze hebben inderdaad veel geld van je in beslag genomen.
Maar tevens is dit een melding richting de Justitie van 'zwart geld'.
Kortom: De gevolgen zijn niet te overzien.

Mvg, Rico

En hoe zit dat met jouw vriendje bennie sorbeit dan?? net of die te vertrouwen is  :(
Hahahaha _O_
Haha :'(  _O-
Leuk verhaal. Jammer dat ik er niet bij was  :o
Whahahaha  _O-
(01-10-2007, 03:48 PM)Deaken link Wrote:En hoe zit dat met jouw vriendje bennie sorbeit dan?? net of die te vertrouwen is  :(

Dit is niet de eerste keer dat we problemen hebben met die Rico. Ik stel voor dat we hem per direct uit het management trappen! Om dit soort miskleunen in de toekomst te  voorkomen stel ik voor een sterk man zijn plaats in te laten nemen. De persoon die ik in gedachte heb heeft zich al meerdere keren bewezen als groot en visionair leider met gevoel voor zijn onderdanen. Mag ik een warm applaus voor........ Grove!!!