Hello There, Guest! Login or Register

Doneren
(12-08-2008, 01:48 PM)RoelNL link Wrote: Mijn ouders zijn zo streng!
Ik mag eigenlijk niet eens GTA spelen...
Ik doe alles stiekem... als ze zo'n bankafschrift zien... ben ik de sjaak!
uhm, zeg dat je 20 eu van iemand geleend had, en dat hij het liever teruggestort wil hebben ofzo, met opmerking "bedankt voor het lenen - RoelNL"
en stuur Nakebod even een PM als je de overschrijfkaart hebt ingeleverd, ziet hij het meteen.

Maar met je ouders praten zal nog steeds de beste manier zijn, ik denk echter dat mijn ouders ook iets zouden hebben van WTF?!? gameserver?! doneren?!?
Reply
(12-08-2008, 03:46 PM)oostcoast link Wrote: uhm, zeg dat je 20 eu van iemand geleend had, en dat hij het liever teruggestort wil hebben ofzo, met opmerking "bedankt voor het lenen - RoelNL"
en stuur Nakebod even een PM als je de overschrijfkaart hebt ingeleverd, ziet hij het meteen.

Maar met je ouders praten zal nog steeds de beste manier zijn, ik denk echter dat mijn ouders ook iets zouden hebben van WTF?!? gameserver?! doneren?!?
Van hte lenen, kweenie, maar idd je ouders praten is beste oplossing

Lenen hmm nee, ik bedoel ik geef het hem gewoon terug, en stort het ni :P
Reply
(12-08-2008, 03:46 PM)oostcoast link Wrote: uhm, zeg dat je 20 eu van iemand geleend had, en dat hij het liever teruggestort wil hebben ofzo, met opmerking "bedankt voor het lenen - RoelNL"

Ik zal wel niet doneren,
veel te veel moeite om alleen een VIP te worden :P
Reply
jaja
Reply
_O-
Reply
wat een leuke replies :P
Reply
(12-09-2008, 08:14 PM)RoelNL link Wrote: wat een leuke replies :P
wij zijn leuk :)

LVP is leuk
Reply
Wachten tot je ouder bent,

en dan zeggen, pa en ma nie zeure ik mag zelf weten waar ik mijn geld aan uit geef.
beste manier denk ik

en anders vraag je iemand in de buurt die ouder is dan jou om het uit naam te doen en dan geef je hem 20 euro.

gegroet! succes
Reply
maar ouder worden duurt zo lang :+
Reply
(12-10-2008, 04:29 PM)Twilight link Wrote: maar ouder worden duurt zo lang :+
Lol da's waar :)
Reply