Hello There, Guest! Login or Register


Het Flauwe Grappen Topic
#41
lol wat hebben nederlanders en belge tog humor :P
Reply
#42
Raadsel:
Wat is een ander woord voor een leren string?


Een Holleeder. :X
Reply
#43
Geweldig die van XL  _O-
Nog een:

Een Jager en een Priester gaan samen op jacht door de Gelderlandse weilanden. Ineens ziet de Jager een konijn rennen en richt snel met zijn geweer: "Godverdomme, mis!" schreeuwt hij hard. "God is een eervolle naam, scheld er niet mee of god zult gij straffen!" zegt de Priester. "Ach, ik ben niet gelovig.". Plotseling ziet de Jager een mooie dikke kalkoen over het grans huppelen. Hij richt weer en schiet: "GODVERDOMME, MIS!" schreeuwt hij weer uit. "Zeg dat onnozele woord nog een keer en god zult gij straffen!" zegt de Priester. Na een teleurstellende jacht keren de Jager en Priester weer terug naar huis, maar vlak voordat ze het weiland aflopen ziet de jager weer een konijn voorbij huppelen. "Dit is mijn kans" zegt hij, en hij schiet. "G-O-D-V-E-R-R-E-D-O-M-M-E, MIS" krijst de jager uit. Plotseling word de lucht verradelijk zwart en het begint ontiegelijk hard te onweren. Zo hard dat zelfs bomen uit de grond gerukt worden. Plotseling komt er met een razend tempo een gigantische bliksemschicht uit de lucht richting de Priester. De Jager schrikt van de geweldige knal, de Priester heeft het niet overleefd.. Ineens klinkt er een zware stem uit de hemel: "Godverredomme, mis!".
Reply
#44
(04-25-2007, 02:48 PM)TriggeR link Wrote:Geweldig die van XL  _O-
Nog een:

[insert_verhaal]
Matig TriggeR, matig :')
Reply
#45
Hahaha, ik vind hem wel goed :P _O-
Reply
#46
Hoe noem je een surinamer die tegen een boom staat te urineren?

Een Urinamer :+
Reply
#47
Lol! Hoe droog! :o

Raadsel:
Het is wit en kruipt door de woestijn, wat is het?

Een kudde yoghurt.
Reply
#48
Té droog :X _O-
Reply
#49
ROLF!  K ga zelf ook wat moppen opzoeken :P

8)
Reply
#50
(04-25-2007, 08:37 PM)oostcoast link Wrote:ROLF! HENK! K ga zelf ook wat moppen opzoeken :P

8)

:X
Reply