Las Venturas Playground
Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Printable Version

+- Las Venturas Playground (https://forum.sa-mp.nl)
+-- Forum: Main Talk (https://forum.sa-mp.nl/forum-3.html)
+--- Forum: Las Venturas Playground (https://forum.sa-mp.nl/forum-9.html)
+--- Thread: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc (/thread-367.html)

Pages: 1 2 3 4

Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - BassiedeClown - 01-29-2007

Hey daar (  8)7 ),

Zal het niet leuk zijn als er met meer regelmaat wat wagens worden vervangen etc, ook de wapens zouden wel eens aangepast mogen worden (bv: dubbele hand guns, honkbal knuppels).

Er zijn hier al veel threads over in het engelse gedeelte, daar wordt wel op gereageerd maar geen actie op ondernomen.

Beetje vernieuwing kan geen kwaad  :>

Alles is voor bassie!  _O-

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - TriggeR - 01-31-2007

Nou, voor admins is dit er al. :+

Nee maar even serieus, als ik me niet vergis is een groot deel van alle wapens al ingame, veel wapens zijn blocked enzo. (op dubbele handgun/honkbalknuppel en wat andere sticks na).

Greetingz, TriggeR  :7

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Sander - 01-31-2007

Qua wapens weet ik het zo net niet.
De meeste zijn wel beschikbaar ingame, maar niet te koop ingame , als je begrijpt wat ik niet bedoel :)

En autos, in de afgelopen periode zijn al erg veel auto's gedeeltelijk vervangen, en zelfs 1x alle 200+ auto's vervangen en op nieuwe plaatsen neergezet.
Erg veel werk, niet echt iets wat je ff tussendoor doet.

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Richard - 01-31-2007

Auto's is denk ik goed zo maar dat idee van andere wapens staat me wel aan.
De mogelijkheid tot meer wapens kopen in ammunations mssn wat?

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Sander - 01-31-2007

Hooguit via het /buyweapon commando denk ik.
afaik is het standaard menu niet te hax0ren :+ dus daar kan je alleen de standaard wapens kopen tegen de standaard prijs.
Extra, fun, wapens via /buyweapon lijkt me wel wat :)

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - BassiedeClown - 01-31-2007

Er zijn een boel extreem grote wagens/trucks etc. Denk dat deze wel veel fun zulle brengen  O-)

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - XL - 01-31-2007

Zijn er nog meer auto's die je kunt tunen dan die al ingame zijn? Het lijkt mij wel leuk als alle auto's die te tunen zijn met /tune of /tune2 ingame te brengen. :)

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Boeing - 02-02-2007

Nee, er is een maximaal, en LVP heeft dat al!
Maar misschien is het wel handig om in andere steden ook wat auto's neer te zetten, bij pay & spray's enzo... Dat is wat makkelijker voor cruises.
Want sommige vehicle's staan een beetje dubbel in LVP

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - XL - 02-02-2007

Weet niet of je begrijpt wat ik bedoel Boeing of ik begrijp jou niet dat kan ook natuurlijk. Dus alle auto's die in singel player getuned kunnen worden zijn ingame? Dus niet bij de transfender maar echt bij de tune zaken. Dus die ene voor lowrides en andere voor sportauto's?

Sommige auto's in LVP staan ook wel beetje dubbel en zelfs te dicht bij elkaar. Maar ik begrijp dat het hele auto gebeuren een hell of a job is dus ik ben al blij zoals het is. O-)

Re: Vernieuwing van in-game auto's + wapens etc - Tmuts - 02-12-2007

Spitfires :D:D:D:D