![]() |
|
2.92 - Printable Version +- Las Venturas Playground (https://forum.sa-mp.nl) +-- Forum: Main Talk (https://forum.sa-mp.nl/forum-3.html) +--- Forum: Development (https://forum.sa-mp.nl/forum-16.html) +--- Thread: 2.92 (/thread-22766.html) |
2.92 - Fireburn - 03-22-2010 Deze moeten we zo snel mogelijk beginnen met devven! Dit wordt ons verzameltopique ![]() Aantal punten waar we overna moeten denken: Welke features willen we? Wanneer willen we deze versie uitbrengen? Hoe gaan we het doen met 2.91 tot die tijd? Hoe gaan we players betrekken voor het verzinnen van features? Wat al wel vast staat is dat we met 2.92 eindelijk overgaan op de PreCompiler. Een aantal voor mij belangrijke features zijn: Nieuwe vehiclehandler Uitgebreide racehandler (gericht op grote events) Het nieuwe bansysteem Aantal nieuwe minigames Een aantal op newbie gerichte features Nieuwe vehicle set voor Las Venturas Maar jij hebt vast nog wel wat ideeën en dingen. Re: 2.92 - Wesley - 03-26-2010 We moeten op trac even goed gaan zorgen voor verschillende milestones en de tickets die we voor 2.92 willen daarop indelen. In de tussentijd moeten alleen nog bugs fixen voor 2.91 denk ik. Om players meer te betrekken zouden we een topic kunnen maken waar suggesties voor nieuwe features welkom zijn binnen in bepaalde tijd en dan een poll maken met de naar ons beste 3 ideeën. Timeline is wat lastig te bepalen op dit moment denk ik, dan moeten we eerst goed uitzoeken wat we in de release willen. Features die jij aandraagt lijken me prima, alleen 'aantal nieuwe minigames' is misschien wat overdreven. Misschien is het beter om er eerst één te maken en dan later nog wat anders te releasen. Re: 2.92 - Fireburn - 03-27-2010 De improvede object handler moeten we ook! Wat me ook heel tof lijkt zijn savende gangs, dat moet toch mogelijk zijn, en dat is gewoon echt goed voor de gangwereld op de server. Ik wil morgen een topique maken voor onze developers, waar we de features in benoemen, dan kunnen zij ook nog ideeën spuien. Ik vind wel dat we in 2.91 elke week nog wat toe moeten voegen, anders is het weer maanden zonder noemenswaardige nieuwe dingen. Player features ->prima Timeline zoeken we uit zodra we een featurelijst hebben. Overigens, als we al deze nieuwe handlers gaan doen wordt het bijna waard 3.0 te noemen, met al die major nieuwe dingen. Also, Jay zei net dat je eigenlijk niet elke week een blogpost aan zo'n grote opkomende release moet doen, maar we moeten dus goed gaan kijken hoe we het gaan doen met 2.91 ondertussen, en hoe we het doen met blogposts. Dit moeten we dan ook even overleggen met core-management, aangezien we op dit moment de afspraak hebben elke week iets te releasen. Re: 2.92 - Wesley - 03-27-2010 Die object handler is toch al deels klaar? Savende gangs, strak plan, moet wel even een goede structuur voor worden bedacht, mogelijk in overleg met Peter? Iets blijven toevoegen, tsja, dan heb ik liever dat er harder aan 2.92 wordt gewerkt zodat het geen maanden hoeft te duren. Blogposts mogen van mij wel wat minder ja, moet even besproken worden dan. Re: 2.92 - Sander - 03-30-2010 Objecthandler/streamer \o/ Kunnen we eindelijk eens echte stuntmaps bouwen die werken. Re: 2.92 - Fireburn - 04-02-2010 Hello dear developers, We want to start working on a new big version soon, which will be called 2.92 or 3.0, we don't know the name yet. This topic is for posting some features you want in the new version, so post all your ideas and suggestions. We want this version to be a huge improvement. Here's a list of what we currently have planned:
Also, with this new version, we will start using our PreCompiler, which is a huge improvement. Got more requests, post them o/ Re: 2.92 - Fireburn - 04-05-2010 Omdat we op het moment een regeling hebben mbt wekelijkse update moeten we met een updated voorstle komen naar het Core-man. Due to the starting of our new big version we want to change some things in our current update-cycle. Currently we release a new version weekly, together with a blogpost. As we will start developing a new version which will take a few months of developing time, we would like to reduce our current update-cycle. We propose a 2-weekly-update with bugfixes for all reported bugs as far as we can fix them. We will also merge these fixes with the new large version. This 2-weekly update will be accompanied by a blogpost, which talks about the fixed bugs, and gives more information about a feature that has been developed for 2.92 (or whatever we'll number the new version, we still gotta decide that), and 2 screenshots added. We propose this because it will cost us extra valuable time if we have to add stuff and update on a weekly base, while we can better spend that time on 2.92. |