![]() |
|
Terror hostis civilus - Printable Version +- Las Venturas Playground (https://forum.sa-mp.nl) +-- Forum: Main Talk (https://forum.sa-mp.nl/forum-3.html) +--- Forum: Ban Zone (https://forum.sa-mp.nl/forum-11.html) +---- Forum: Dealt With Appeals (https://forum.sa-mp.nl/forum-12.html) +---- Thread: Terror hostis civilus (/thread-15191.html) Pages:
1
2
|
Terror hostis civilus - Terror - 01-03-2009 Name : Terror[HC4L] date: 3 januari 2009 16:15 dirty dutch time ip: world famous admin: deaken Reason : i said to deaken he was abusing his health. He kicks me for the reason complaining . that was weird so i went back in and asked who kicked me ![]() He told me he did bcz he was inspecting a cheater . I was like wtf why couldnt you just say im inspecting leave me alone. instead of the kick. i told him to relax and take his medicine. And asked him if he had conversation problems since he kicked me instead of told me he was inspectating. wich he couldnt appreciate and he told me why dont you fuck off then. and bann me with that reason. ![]() ![]() ![]() hmmm what a nice reason to bann someone isnt it ? Re: Terror hostis civilus - Deaken - 01-03-2009 Ik had van jou verwacht dat je toch beter zou weten, ik krijg een report van een cheater op de gangbase dus ik ga hem inspecteren, en ja met godmode, raar he met al die schietende clans daar. Ik schiet wat op die gast, zet zijn health op 1, schiet er nog een beetje op samen met meer mensen. Er gebeurt niets dus een ban voor hem. Het eerste wat ik te zien krijg is een Terror die weel superirritant moet gaan lopen zeuren dat ik een abuser ben terwijl ik de server van links naar rechts moet doorhoppen om alle reports af te werken. Ik hoop dat je een beetje kan begrijpen dat ik daar even enorm van baalde, je werkt je ffs uit je naad om alles voor de eerlijke spelers in goede banen te laten lopen het enige wat je dan doet is mij afzeiken. Ik geef toe, het was misschien een beetje overdone om meteen te kicken maar van iemand met 500+ uren had ik iets meer verwacht. En als je daarna ook mijn sociale vaardigheden op de schop komt nemen en mij gaat vertellen dat ik mijn pilletjes moet gaan slikken... anyways, je bent allang weer unbanned dus veel plezier op de server. Deaken Re: Terror hostis civilus - Terror - 01-03-2009 ok fijn dat ik weer unbanned ben ![]() als volgende keer weer gebeurd zou het wel makkelijk zijn om gewoon ff pm te sturen van:'' ik inspect een cheater''. Ik weet dat je vaak genoeg pms stuurt dus dat zal geen moeite opleveren of veel extra tijd. Bespaart ook weer iemand , ''Ik'' in dit geval die niet snapt waarom die kicked word . Ik begon in eerste instantie met die opmerkingen omdat je veel scheldwoorden en pissed reageerde maar goed. Re: Terror hostis civilus - Richard - 01-03-2009 Terror, ik hoop ook dat jij zijn/onze kant begrijpt. Als het druk is in de server, en je gaat van report naar report, van speler naar speler, heb je geen zin in gezeur om niks. Voor jou lag het op dat moment waarschijnlijk anders, maar voor Deaken niet. Ik begrijp zijn reactie op zich wel, geen gezeik, er is meer te doen, snap je? Hmm, waarom zijn we in NL bezig?
Re: Terror hostis civilus - Terror - 01-03-2009 er waren 2 admins op die plek van 1 cheater van 20 seconden of meer dus dat valt wel mee. er waren genoeg getuigen die dat hebben gezien vraag wazza of xiz of andere die er waren. dus estroe jouw verhaal gaat bij deze niet op
Re: Terror hostis civilus - Richard - 01-03-2009 (01-03-2009, 05:09 PM)Terror link Wrote: er waren 2 admins op die plek van 1 cheater van 20 seconden of meer dus dat valt wel mee. Tuurlijk, als 2 admins reageren op het report dat ze krijgen. Maar wie zegt dat het enige report was? Ik heb geen logs gezien, dus ik zeg niet dat die er waren, maar als het druk was, was er vast wel iets anders(uit ervaring, zeg wederom niet dat het zo was). Re: Terror hostis civilus - Terror - 01-03-2009 je zou niet moeten reageren als je de logs niet hebt gezien. want dan weet je eigenlijk niet waar je het over hebt. Dus ik raad je aan ff naar de logs te kijken en dan weer responden.
Re: Terror hostis civilus - Richard - 01-03-2009 Darkfire teleporteerde inderdaad ook, maar tegen de tijd dat hij er was, werd de cheater al gebanned. 2 seconden erna, om precies te zijn. Quote:2 03-01-2009 16:07:33 *** Paul_Smoke has been banned by Deaken: healthcheats Dus die 20 seconden of meer gaat niet helemaal op ![]() Deaken kickte je en nam een taxi naar het schip. Wat Darkfire erna precies deed is niet te zien in de logs, aangezien het geen chat/commands betrof. (01-03-2009, 05:29 PM)Terror link Wrote: je zou niet moeten reageren als je de logs niet hebt gezien. want dan weet je eigenlijk niet waar je het over hebt. Dus ik raad je aan ff naar de logs te kijken Ik heb 2 maal in de post gezegd dat het ik niet wist of dat hier opging. Het was voornamelijk gericht op het feit dat je meteen begon over Deaken en zijn 'abuse'. Re: Terror hostis civilus - Terror - 01-03-2009 het is nog steeds 30 seconde van 1 gast die stilstaat waar 4 man op schiet dan is het wel redelijk tijdverspilling. Als er zoveel reports zijn. Re: Terror hostis civilus - Richard - 01-03-2009 (01-03-2009, 05:50 PM)Terror link Wrote: het is nog steeds 30 seconde van 1 gast die stilstaat waar 4 man op schiet dan is het wel redelijk tijdverspilling. Als er zoveel reports zijn. Wat is tijdverspilling? Iemand goed checken? Lijkt mij niet. Beter iemand goed checken dan later unbannen door fouten. Edit: Anyway, als je iets toe te voegen hebt: Topic in CSI Solved > Dealt With.
|