Hello There, Guest! Login or Register


Server gemaakt... Hulp nodig bij het scripten
#1
Oke, ik heb een server gemaakt een tijdje terug,
Dit is gewoon standaard server met kleine aanpassingen zoals health op bepaalde plekken en armor op weer andere plekken.

Nu ben ik verder niet zo bekend met het scripting gebeuren vandaar dat ik iemand om hulp vraag die mij hier graag mee wil helpen.
Ik zou graag willen zoals alle andere dat hij overvol raakt..

Ik mis bijvoorbeeld nog een teleport script, admin script, weapons script....
Als er iemand is die hier tijd in wil steken dan zou ik dat echt super geweldig vinden.

Het lijkt me ook leuk om samen een goede server te maken, samen sta je ook sterker...
Vind jij dit een leuke uitdaging om de beste server te worden van SA:MP laat het mij dan weten.

Mvg,
Devenity
#2
Ik zou zeggen, zoek wat voorbeelden op het forum van SA:MP: http://forum.sa-mp.com. Er staat ontzettend veel op. Probeer en experimenteer, dat werkt het beste.
#3
Ik wil samen met andere een grote server maken in je eentje kun je minder bereiken...
#4
Ik denk niet dat de server overhoop moet worden gegooid omdat er iemand bij wil. Probeer Peter van je scriptingkwaliteiten te overtuigen en misschien kom je in het adminteam dan. De server is opzich groot genoeg, zeker nu in de vakantie met gemiddeld iets van 50 man online.
#5
In je eentje minder bereiken?
Peter heeft vrijwel de hele gamemode vanaf het begin alleen gescript, pas sinds een maand, misschien 2, is er een klein dev team die wel een steeds belangrijkere rol gaat spelen.
Dus het is onzin om te zeggen dat je alleen niets kan bereiken.
#6
Kan iemand me helpen met het scripten van me server.

#7
(12-29-2006, 07:27 PM)Nakebod link Wrote:In je eentje minder bereiken?
Peter heeft vrijwel de hele gamemode vanaf het begin alleen gescript, pas sinds een maand, misschien 2, is er een klein dev team die wel een steeds belangrijkere rol gaat spelen.
Dus het is onzin om te zeggen dat je alleen niets kan bereiken.
LANG LEVE DE DEMOCRATIE
#8
ja