Hello There, Guest! Login or Register


Het Flauwe Grappen Topic
(07-06-2007, 10:17 AM)Badeend link Wrote:Man, ik ben allang cum laude afgestudeerd in de Leer der Irritatie.

Het begon al met zijn geboorte, dat was 1 grote frustratie voor zijn ouders  >:)

misschien zelfs zijn conceptie al  :X
Reply
Komt een man bij de bakker .. Wat denk je?





Brood op
Reply
Ken je die mop van Peter met 3 Polen?

Nee? Oh, jammer.
Reply
(07-11-2007, 04:02 AM)Navar0x link Wrote:Ken je die mop van Peter met 3 Polen?

Nee? Oh, jammer.

Toevallig ken ik hem wel  :+




:r
Reply
Peter en drie polen, hmmz, Peter verloor zn baan en de drie polen werkten voor minder geld?
Reply
Een boer krijgt op een dag na jaren sparen zijn melkrobot binnen. Direct de volgende ochtend al vindt de boer zijn zoon op het erf kreunend en halfdood met een van de hulzen van het apparaat om zijn geslacht. Het was duidelijk wat zijn idee was geweest. De boer: Das moai pech hebn Kloas, dat ding stopt pas bai 30 liter!
Reply
Er stond een man op de bus te wachten. Zegt die chauffeur:"Helaba makker, kom daar eens af"

LoL deze is al gezegd geweest :s sry :p
Reply
Flouwe grap:

Kom ik bij de chinees ik kom binnen zegt de chineese vrouw achter de kassa:
Wil je Me nu


als je hem niet snapt zeg het dan meet een chinees acentje en zeg het snel achter elkaar dus Wil je menu word dan Wil je me nu  8)7
Reply
(08-18-2007, 11:05 PM)MisterGroovyBooby link Wrote:Flouwe grap:

Kom ik bij de chinees ik kom binnen zegt de chineese vrouw achter de kassa:
Wil je Me nu


als je hem niet snapt zeg het dan meet een chinees acentje en zeg het snel achter elkaar dus Wil je menu word dan Wil je me nu  8)7
kende hem al, maar toch leuk _O-

BDW,
(07-12-2007, 05:20 PM)killerbee link Wrote:Een boer krijgt op een dag na jaren sparen zijn melkrobot binnen. Direct de volgende ochtend al vindt de boer zijn zoon op het erf kreunend en halfdood met een van de hulzen van het apparaat om zijn geslacht. Het was duidelijk wat zijn idee was geweest. De boer: Das moai pech hebn Kloas, dat ding stopt pas bai 30 liter!
:( NIKS TEGEN BOEREN >:O
Reply
ik heb deze afbeelding her gezet omdat:
mediadump> gaat niet over LVP
grappentopic> is grappig

[Image: kermitcleinec4.th.png]
Reply